پیام مدیر کل ارتباطات و امور بینالملل به مناسبت فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت روز جهانی ارتباطات
پیام مدیر کل ارتباطات و امور بینالملل به مناسبت فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت روز جهانی ارتباطات در این پیام آمده است: اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاعرسانی در همه عرصهها پیشتاز است، دوچندان شده است بی شک نامگذاری روزی به این نام، تداعی گر اهمیت و نقش روز افزون […]
پیام مدیر کل ارتباطات و امور بینالملل به مناسبت فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت روز جهانی ارتباطات
در این پیام آمده است:
اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاعرسانی در همه عرصهها پیشتاز است، دوچندان شده است
بی شک نامگذاری روزی به این نام، تداعی گر اهمیت و نقش روز افزون صنعت روابط عمومی در دنیای ارتباطات است که امروزه به قلب تپنده مجموعه های مختلف تبدیل شده است. این نهاد در واقع خانه مردم و تریبون سازمان است.
روابط عمومی منظم و برنامهریزیشده یکی از ابزارهای قدرتمند مدیریت افکار عمومی است. این نهاد به عنوان حلقه اصلی ارتباط بین مدیران و مردم، مسئولیت مهمی در تسهیل دسترسی مدیران به نظرات و افکار جمعی بر عهده دارد.
ارتباطات مؤثر باعث افزایش اعتماد مخاطبان به سازمانها و نهادها میشود و تقویت اعتماد عمومی را به همراه دارد و اینجاست که نقش استراتژیک روابط عمومی در تصمیمگیریهای کلان سازمانی و تعامل با رسانهها نمود و ظهور پیدا میکند.
روز ارتباطات و روابط عمومی نهتنها بهعنوان یک رویداد نمادین، بلکه بهعنوان فرصتی برای بازنگری در نقش این حوزه در توسعه سازمانی و اجتماعی شناخته میشود.
اینجانب فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت روز جهانی ارتباطات را به تمامی مدیران، مسئولان، کارمندان و همه تلاشگران و کوشندگان این طریق پُر پیچ و خم و دشوار، صمیمانه تبریک عرض نموده و از درگاه باریتعالی، موفقیت و استقامت در راه خدمت رسانی را مسئلت می نمایم.
دیدگاهتان را بنویسید