تجمیع و توسعه خدمات ارتباطی از طریق تغییر زیرساخت های شرکت ملی حفاری با هدف رضایتمندی کاربران
مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی حفاری ایران خبر داد: تجمیع و توسعه خدمات ارتباطی از طریق تغییر زیرساخت با هدف رضایتمندی کاربران مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی حفاری ایران از تجمیع و توسعه خدمات ارتباطی از طریق تغییر زیرساخت با هدف رضایتمندی کاربران و کارفرماها و کسب درآمد زایی برای شرکت […]
مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی حفاری ایران خبر داد:
تجمیع و توسعه خدمات ارتباطی از طریق تغییر زیرساخت با هدف رضایتمندی کاربران
مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی حفاری ایران از تجمیع و توسعه خدمات ارتباطی از طریق تغییر زیرساخت با هدف رضایتمندی کاربران و کارفرماها و کسب درآمد زایی برای شرکت خبر داد.
به گزارش این پایگاه خبری و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، رضا اسکندری نیا روز یکشنبه (یکم مهر ۱۴۰۳) در بیان عملکرد این مدیریت در شش ماه نخست سال جاری گفت: در اجرای این طرح ، سرویسهای ارتباط تلفنی شهری، داخلی، سانترال و شبکه دیتا در تمامی دستگاه های حفاری و ایستگاه های کاری شامل سیالات، نمودارگیری، ناظرین کارفرما و متصدیان عملیات حفاری از طریق تغییر زیرساخت منطبق بر استانداردهای روزآمد فناوری اطلاعات و ارتباطات از ارتباطات کابلی به وایرلس ارتقا یافت.
وی با اشاره به کاهش هزینه ها با اجرایی شدن این طرح افزود: توسعه و استقرار سامانه گزارشات خدمات جنبی حفاری (MISTECH) در مدیریت های خدمات فنی حفاری و خدمات ویژه با همکاری مدیریت های امور مهندسی، خدمات فنی حفاری و خدمات ویژه از دیگر اقدامات این مدیریت است که به منظور پایش عملکرد سرویس های جنبی حفاری، میزان کالا و مواد مصرفی، نحوه و چیدمان اعزام گروه های کاری به ماموریت ها و مبتنی بر ظرفیت های فنی و نیروی انسانی جنبه اجرایی به خود گرفت.
اسکندری نیا همچنین ارتقا زیرساخت شبکه ارتباطی در کارگاهها و شعب شرکت با هدف پایدار سازی شبکه ارتباطی و افزایش رضایت کاربران و استقرار و توسعه سامانه ناوگان حمل و نقل خودرویی با همکاری اداره مهندسی ساختار و بهره وری، مدیریت امور مهندسی و مدیریت خدمات در سطح شرکت را در راستای مدیریت و تخصیص بهینه تر ناوگان ترابری شرکت عنوان کرد.
مدیر فاوا شرکت ملی حفاری ایران اظهار کرد: استانداردسازی روش های ارائه خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات با هدف بهبود سطح ارائه خدمات به مشتریان و کاربران، افزایش رضایتمندی و مهیا نمودن زیرساخت های خدماتی و مالی مرتبط با اسناد کارکردی و درآمدهای درون سازمانی فاوا به صورت یکپارچه از طریق سامانه خدمات پشتیبانی فناوری اطلاعات و ارتباطات (Help Desk) از شمار اقدامات تاثیر گذار و اساسی است که از سوی این مدیریت دنبال و به اجرا در آمد.
وی در ادامه ورود مدیریت فاوا به موافقت نامهها و قرارداد های حفاری به واسطه ایجاد و درج شرایط اختصاصی و نرخ نامه خدمات فنی تخصصی فاوا در متون موافقت نامه ها و برخی قراردادهای حفاری و خدمات جنبی حفاری و تبدیل مدیریت فاوا به یک سازمان درآمد زا و وصول درآمدهای ارزی و ریالی از طریق ارائه خدمات نرم افزاری، سخت افزاری، ارتباطی و مخابراتی به کارفرمایان مختلف و جلب رضایت آنان با حمایت و رهنمود مدیریت محترم ارشد شرکت را گامی مهم در راستای تحقق برنامه های توسعه ای کلان شرکت دانست.
دیدگاهتان را بنویسید