اخبار داغ

دکتر عبدعلی ناصری از اصحاب رسانه تشکر کرد

باسمه تعالی با سلام و احترام حضور شما خبرنگاران، عکاسان و اساتید عرصه رسانه، که در روز تعطیل و با وجود گرما و شرجی، با عشق و همت پا به میدان گذاشتید و با حضور خود به انعکاس مراسم شُکرانه برداشت نیشکر پرداختید، سزاوار تقدیر است. این همت والا و خستگی‌‌ناپذیر شما، برگ زرینی در […]

اشتراک گذاری
21 مهر 1403
39 بازدید
نویسنده : حدیث احمدی سعید
منبع : پایگاه خبری عمران و سازه
کد مطلب : 1565

باسمه تعالی

با سلام و احترام

حضور شما خبرنگاران، عکاسان و اساتید عرصه رسانه، که در روز تعطیل و با وجود گرما و شرجی، با عشق و همت پا به میدان گذاشتید و با حضور خود به انعکاس مراسم شُکرانه برداشت نیشکر پرداختید، سزاوار تقدیر است. این همت والا و خستگی‌‌ناپذیر شما، برگ زرینی در کارنامه رسالت مقدس‌تان است که چراغ راه آگاهی جامعه می‌شود.

ما به‌خوبی از ارزش تلاش‌هایتان برای انعکاس اخبار و رویدادهای صنعت نیشکر آگاهیم و بر این باوریم که شما، سفیران آگاهی، با قدرت قلم و بیان‌تان، زیبایی و سرسبزی هزاران هکتار از مزارع نیشکر را به تصویر کشیده‌اید و حماسه مردان نیشکر را در گستره ایران در مسیر خودکفایی طنین‌انداز کرده‌اید.

همچنین، خبرنگارانی که امکان حضور در این مراسم را نداشتند، در بازدیدهای آینده با اشتیاق، پذیرای حضورشان خواهیم بود. برای شما از درگاه خداوند منان، توفیق و سربلندی روزافزون خواستارم.

با احترام

دکتر عبدعلی ناصری

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *