اخبار داغ

مسئله ظلم به مردم فلسطین نباید کمرنگ شود

مجید منادی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هنرمندان با تولید آثار خود در حوزه‌های مختلف هنری و فرهنگی تلاش کرده‌اند به نوعی صدای مردم غزه با زبان هنر باشند.   وی با تأکید بر این‌که نباید از فضای مجازی و تأثیر آن در حمایت از مردم مظلوم غزه غافل شد، افزود: هر کس به اندازه […]

اشتراک گذاری
10 شهریور 1403
88 بازدید
نویسنده : حدیث احمدی سعید
منبع : خبرگزاری تسنیم
کد مطلب : 1375

مجید منادی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هنرمندان با تولید آثار خود در حوزه‌های مختلف هنری و فرهنگی تلاش کرده‌اند به نوعی صدای مردم غزه با زبان هنر باشند.

 

وی با تأکید بر این‌که نباید از فضای مجازی و تأثیر آن در حمایت از مردم مظلوم غزه غافل شد، افزود: هر کس به اندازه وسع و توان و هنر خود باید در این میدان حضور یابد تا به نوعی صدای مردم مظلوم غزه در جهان باشد.

 

منادی با اشاره به نقش رسانه‌های اجتماعی در حمایت از مردم غزه بیان‌ کرد: در فضای مجازی می‌توان به عنوان یک مسلمان یا انسان و هر عنوان دیگری قدمی در مسیر مبارزه با جنایات رژیم صهیونیستی و ظلم برداشت.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به این‌که ملت‌های جهان در مسئله فلسطین صف خود را از دولت‌ها جدا کرده‌اند، تأکید کرد: حساب ملت‌ها را از حساب دولت‌ها باید جدا کنیم، زیرا ملت‌ها از اتفاقات دردناک در فلسطین در جوش و خروش و عذابند.

 

منادی تصریح کرد: جنایات رژیم صهیونیستی به قدری آن‌ها را در جهان رسوا نموده که همه ملت‌ها، جوانان، دانشجوها و فطرت‌های پاک حتی در اروپا و ایالات متحده آمریکا خواستار آتش‌بس و جلوگیری از کشتار بی‌رحمانه رژیم صهیونیستی در غزه شده‌اند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان اینکه جنایات و ظلم اسرائیل به کودکان معصوم در تاریخ بی‌سابقه است، گفت: حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان‌ها، مدارس ابتدایی و خانواده‌ها و کشتن افراد عقب‌مانده ذهنی و کودکانی که چند ساعت بیشتر از تولد آن‌ها نگذشته بود فاجعه‌ای در تاریخ است که نمونه‌ ندارد.

 

منادی تأکید کرد: باید از رسانه‌های اجتماعی به گونه‌ای استفاده کنیم که نگذاریم جبهه استکبار و جریان رسانه‌ای جبهه استکبار بخواهد در خفا مساله ظلم به مردم فلسطین را کمرنگ کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *