اخبار داغ

شهردار اهواز از سه فرهنگسرای در حال ساخت بازدید کرد

صبح سه شنبه شهردار اهواز در جریان بازدید از سه فرهنگسرای در حال ساخت بر تکمیل هرچه سریع‌تر آنها تاکید کرد.   به گزارش رسانه نشر تعلیم و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اهواز، رضا امینی شهردار اهواز با بیان اینکه نزدیک به ۷ سال از زمان آغاز ساخت فرهنگسراهای جمهوری اسلامی واقع […]

اشتراک گذاری
06 شهریور 1403
50 بازدید
نویسنده : پایگاه خبری نشرتعلیم
منبع : شهرداری اهواز
کد مطلب : 1352

صبح سه شنبه شهردار اهواز در جریان بازدید از سه فرهنگسرای در حال ساخت بر تکمیل هرچه سریع‌تر آنها تاکید کرد.

 

به گزارش رسانه نشر تعلیم و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اهواز، رضا امینی شهردار اهواز با بیان اینکه نزدیک به ۷ سال از زمان آغاز ساخت فرهنگسراهای جمهوری اسلامی واقع در آخر آسفالت، شهرک پردیس و ملاشیه می‌گذرد اظهار داشت: به دلیل اختلافات پیمانکار و شهرداری، پرونده هر سه فرهنگسرا در محاکم قضایی بوده که در حال حاضر با حل و فصل آن‌ها شهرداری نسبت به ادامه ساخت اقدام کرده است.

 

وی با بیان اینکه دو فرهنگسرای واقع در آخر آسفالت و کوی پردیس پیشرفت فیزیکی خوبی داشتند، ادامه داد: با توجه به قرارداد منعقد با پیمانکار و پس از اتمام مراحل ساخت و تکمیل، شهرداری بلافاصله آنها را تجهیز نموده و در اختیار عموم شهروندان قرار خواهد داد.

 

امینی در مورد فرهنگسرای ملاشیه گفت: با توجه به وضعیت کنونی فرهنگسرا، لازم است ابتدا ساختمان توسط کارشناسان شهرداری مورد بررسی دقیق قرار گرفته و پس از آن برنامه‌ریزی لازم صورت پذیرد.

 

این مقام مسئول با تاکید بر تمرکز بر سایر محلات با هدف جلوگیری از ترددهای مازاد و عدم ایجاد ترافیک‌های شهری تصریح کرد: مرکز محلات بایستی خدماتی از جمله فرهنگی، ورزشی، آموزشی، فضای سبز کتابخانه و غیره را به ساکنان ارائه دهد که در مورد اهواز لازم است با ساخت فرهنگسرا این الگو تقویت شود.

 

امینی با اشاره به کلنگ زنی ۸ فرهنگسرا در هفت محله و بهره‌برداری از ۵ فرهنگسرا عنوان داشت: دیدگاه شهرداری اهواز آن است که تعداد فرهنگسراهای موجود در محلات بیش از پیش افزایش یابد تا بتوان خدمات اولیه در حوزه‌های اجتماعی را با کیفیت بهتری به شهروندان ارائه داد.

 

وی با اشاره به اهمیت تامین اعتبار لازم جهت تجهیز فرهنگسراها ابراز امیدواری کرد: امیدوار هستیم طی ماه‌های آینده برخی از فرهنگسراهای یاد شده را جهت استفاده عموم شهروندان افتتاح نماییم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *