اخبار داغ

دوره آموزشی آشنایی با شرکت توزیع برق خوزستان و پیک مصرف برق در اهواز برگزار شد 

به همت کمیته آموزش خانه مطبوعات خوزستان ؛ دوره آموزشی آشنایی با شرکت توزیع برق خوزستان و پیک مصرف برق در اهواز برگزار شد به گزارش رسانه نشر تعلیم ،اولین دوره از دوره‌های آموزشی تحت تفاهمنامه همکاری بین کمیته آموزش خانه مطبوعات استان خوزستان و شرکت توزیع برق خوزستان برگزار شد. رئیس کمیته آموزش خانه […]

اشتراک گذاری
05 مرداد 1403
184 بازدید
نویسنده : حدیث احمدی سعید
منبع : خانه مطبوعات استان خوزستان
کد مطلب : 1169

به همت کمیته آموزش خانه مطبوعات خوزستان ؛

دوره آموزشی آشنایی با شرکت توزیع برق خوزستان و پیک مصرف برق در اهواز برگزار شد

به گزارش رسانه نشر تعلیم ،اولین دوره از دوره‌های آموزشی تحت تفاهمنامه همکاری بین کمیته آموزش خانه مطبوعات استان خوزستان و شرکت توزیع برق خوزستان برگزار شد.

رئیس کمیته آموزش خانه مطبوعات خوزستان با اعلام این خبر افزود ؛  این دوره که در سالن جلسات شرکت توزیع برق خوزستان و با هدف تفکیک و آشنایی با حوزه فعالیت شرکت های صنعت برق در خوزستان(تولید، انتقال و توزیع) و آشنایی با پیک مصرف برق با حضور جمعی از همکاران رسانه ای برگزار شد.

حسن کریمی با اشاره به اهمیت این دوره ها افزود ؛ مدرس این دوره دکتر حدادی، مدیر توانمند روابط عمومی شرکت توزیع برق خوزستان بود که ضمن آموزش در حوزه مدیریت مصرف برق و ارائه مطالبی در خصوص آشنایی با حوزه فعالیت شرکت های برقی در هوزستان، نکات قابل توجه و ارزشمندی را ارائه دادند که برای شرکت‌کنندگان بسیار مفید بود.

کریمی افزود، در انتهای این دوره با حضور همکاران رسانه ای از دیسپاچینگ شرکت توزیع بازدید بعمل آمد و هدف از این برنامه‌ها، آشنایی همکاران با شرایط کاری این زحمتکشان و انعکاس تلاش این عزیزان و تخصصی‌سازی آموزش در حوزه خانه مطبوعات و ارتقاء سطح دانش و مهارت اعضای آن است.

وی در پایان خاطرنشان کرد؛ ضمن تقدیر از همکاری مجموعه شرکت توزیع برق خوزستان، امید است با استمرار این دوره‌ها، سطح دانش و مهارت اعضای خانه مطبوعات به طور قابل توجهی ارتقاء یابد و بتوانند در مواقع بحران به بهترین شکل ممکن عمل کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *