ضرورت حرکت بهسمت مهارتمحوری در برنامههای فوقبرنامه
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در جلسه ستاد شاهد و امور ایثارگران عنوان کرد: ضرورت حرکت بهسمت مهارتمحوری در برنامههای فوقبرنامه #مدارس_شاهد/مدارس شاهد به الگوی تحقق #تربیت_تمامساحتی در آموزش و پرورش مبدل شوند به گزارش خبرگزاری نشر تعلیم به نقل از اداره اطلاعرسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، ناصر علیفر امروز سه شنبه […]

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در جلسه ستاد شاهد و امور ایثارگران عنوان کرد:
ضرورت حرکت بهسمت مهارتمحوری در برنامههای فوقبرنامه #مدارس_شاهد/مدارس شاهد به الگوی تحقق #تربیت_تمامساحتی در آموزش و پرورش مبدل شوند
به گزارش خبرگزاری نشر تعلیم به نقل از اداره اطلاعرسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، ناصر علیفر امروز سه شنبه ۳۱ تیرماه ۱۴۰۴، در جلسه ستاد شاهد و امور ایثارگران خوزستان با تأکید بر اهمیت نقش #مدارس_شاهد در تحقق اهداف #پرورشی و #تربیتی، اظهار داشت: فوقبرنامههای خاص مدارس شاهد نیازمند بازنگری جدی و ارتقاء سطح کیفی هستند. این بازنگری باید با هدف افزایش اثرگذاری، به روزرسانی محتوا و تطابق با نیازهای تربیتی نسل امروز انجام شود.
دیدگاهتان را بنویسید