اخبار داغ

یک روز با پرسنل مجرب آشپزخانه مرکزی

یک روز با پرسنل مجرب آشپزخانه مرکزی   به گزارش رسانه نشر تعلیم و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت پتروشیمی مارون در آستانه روز جهانی غذا از زحمات پرسنل آشپزخانه شرکت پتروشیمی مارون تقدیر بعمل آمد. ۲۵ مهرماه روز جهانی غذا نمادی است برای تاکید بر اهمیت تغذیه متوازن و متعادل […]

اشتراک گذاری
27 مهر 1403
52 بازدید
نویسنده : حدیث احمدی سعید
منبع : روابط عمومی پتروشیمی مارون
کد مطلب : 1587

یک روز با پرسنل مجرب آشپزخانه مرکزی

 

به گزارش رسانه نشر تعلیم و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت پتروشیمی مارون در آستانه روز جهانی غذا از زحمات پرسنل آشپزخانه شرکت پتروشیمی مارون تقدیر بعمل آمد.

۲۵ مهرماه روز جهانی غذا نمادی است برای تاکید بر اهمیت تغذیه متوازن و متعادل در سراسر دنیا و همچنین توجه به ضرورت استفاده از غذای سالم برای انسان، به همین منظور جمعی مدیران شرکت پتروشیمی مارون با حضور در آشپزخانه مرکزی شرکت، ضمن بازدید از بخش‌ها و قسمت‌های مختلف آشپزخانه با پرسنل مجرب آن دیدار و از زحمات ایشان تقدیر بعمل آوردند.

یکی از رویکردهای مجموعه مدیریتی این شرکت در سه‌سال گذشته توجه به مساله سلامت روح و جسم کارکنان می‌باشد. سرمایه‌گذاری و تحول در ارائه خدماتی از قبیل افزایش کیفیت و تنوع غذا، مساله تربیت بدنی، موضوع آموزش، عرصه مشاوره و یادگیری بخشی از این اقدامات است که در مسیر تعالی و توسعه صورت پذیرفته است.

در این دیدار و گفتگو پرسنل آشپزخانه ضمن ارائه گزارش از روند اقدامات و مراحل مختلف تهیه مواد اولیه تا طبخ و توزیع غذا از توجه مجموعه مدیریت شرکت در سالهای اخیر به توسعه زیر ساخت‌ها و به روز آوری لوازم و تجهیزات، ساخت آشپزخانه مرکزی بر اساس آخرین استانداردهای روز و ایجاد رفاه و آرامش در فضاهای رستوران و سلف سرویس شرکت تشکر کردند.

مدیران شرکت کننده در این بازدید نیز ضمن ابلاغ سلام مدیرعامل و اعضای هیات مدیره به کارکنان آشپزخانه مرکزی شرکت بر ضرورت تداوم روند توجه به کیفیت غذای پرسنل در کلیه مراحل تهیه مواد اولیه، طبخ و توزیع با رعایت صد در صد اصول و ضوابط بهداشتی تاکید کردند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *