اخبار داغ

پیام شهردار اهواز به مناسبت آغاز هفته دولت

مهمترین توفیق یک دولت زنده کردن امید و اعتماد در مردم است مقام معظم رهبری   هفته اول شهریور ماه یادآور رشادت ها و حماسه آفرینی فرزندان نیک این انقلاب شهیدان رجایی و باهنر است که خدمت خالصانه و خاضعانه به مردم را در راستای توسعه و اقتدار کشور، سرلوحه کار خود قرار دادند.   […]

اشتراک گذاری
03 شهریور 1403
82 بازدید
نویسنده : حدیث احمدی سعید
منبع : روابط عمومی شهرداری اهواز
کد مطلب : 1288

مهمترین توفیق یک دولت زنده کردن امید و اعتماد در مردم است

مقام معظم رهبری

 

هفته اول شهریور ماه یادآور رشادت ها و حماسه آفرینی فرزندان نیک این انقلاب شهیدان رجایی و باهنر است که خدمت خالصانه و خاضعانه به مردم را در راستای توسعه و اقتدار کشور، سرلوحه کار خود قرار دادند.

 

درس بزرگی که این شهیدان بزرگوار به همه ما دادند این بود که مسئولان در هر جایگاهی باید با در نظر گرفتن عدالت، خالصانه به دنبال پیشرفت و آبادانی کشور باشند و از هیچ کوششی برای ساختن میهنی آباد و مستقل دریغ نکنند.

 

این هفته، فرصت مغتنمی است تا عملکرد دولت‌ها که با اهداف بزرگی چون عدالت طلبی، مبارزه با فساد، پاکدامنی، صداقت و صراحت و توجه به محرومان روی کار می‌آیند، برای مردم بیان شود.

 

در همین راستا ضمن تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و همچنین یاد شهید خدمت آیت الله رئیسی، آغاز هفته دولت را به تمامی دولتمردان تبریک عرض می نمایم و موفقیت روز افزون همه کارگزاران خدوم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *