اخبار داغ

نونهالان ایذه ای پشتوانه کشتی فرنگی کشور

کار در کشتی نونهالان بسیار سخت است و حوصله می‌خواهد در حالی که در بیشتر کشورهای مطرح و صاحب کشتی جهان، مربیان نامدار در رده‌های پایه کمک می‌کنند، اما در ایران متاسفانه مربیان مطرح ما علاقه‌ای برای کار کردن در این رده ندارند و وقتی از آنها دعوت به همکاری می‌کنیم تمایلی نشان نمی‌دهند. البته […]

اشتراک گذاری
05 مرداد 1403
125 بازدید
منبع : پایگاه خبری نشرتعلیم
کد مطلب : 1186

کار در کشتی نونهالان بسیار سخت است و حوصله می‌خواهد در حالی که در بیشتر کشورهای مطرح و صاحب کشتی جهان، مربیان نامدار در رده‌های پایه کمک می‌کنند، اما در ایران متاسفانه مربیان مطرح ما علاقه‌ای برای کار کردن در این رده ندارند و وقتی از آنها دعوت به همکاری می‌کنیم تمایلی نشان نمی‌دهند. البته علاوه‌بر سخت بودن کار در این رده و احتیاج به داشتن صبر و تحمل بالا، به دلیل نبود منابع مالی کافی در این رده‌ها، بسیاری از مربیان در همان قسمت بزرگسالان می‌مانند و ‌انگیزه‌ای برای حضور در رده‌های پایه ندارند.

حتی شاید مربیانی باشند که ‌انگیزه و علاقه زیادی به آموزش و پرورش کودکان کشتی‌دوست داشته باشند اما وقتی خبری از پول نباشد، آنها عطای کار را به لقایش می‌دهند و سعی می‌کنند با حضور در رده‌های بزرگسالان و لیگ کشتی علاوه‌بر حضور فنی، به سود مادی هم برسند.

این موضوع نه تنها باعث عدم استقبال مربیان شاخص در عرصه مربیگری کشتی پایه میشود بلکه باعث عدم شناسایی و ظهور کشتی گیران بااستعداد خواهد شد.

شهرستان ایذه که در سالیان اخیر قطب کشتی فرنگی کشور بوده و دارای مربیان بزرگ و متعهد و توانمند می‌باشد ، میتوان با نگاه مسئولین و دلسوزان عرصه ورزش به کشتی پایه بخصوص رده نونهالان این شهرستان،ضمن تضمین موفقیت ها و افتخارات شادی،نشاط و ورزش را در بین علاقمندان تزریق نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *