اخبار داغ

شمارش معکوس تا تکمیل و بهره برداری از آخرین محور تقاطع غیر همسطح شهید کجباف در اهواز

به گزارش رسانه  نشر تعلیم و به نقل از خبرنگار مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران در اهواز ؛ توسعه فضای سبز شهری در آیلند میانی ؛ بلوار شهید سلیمانی با کاشت درختان نخل زینتی و برهان گلی توسط منطقه۳ در حال انجام است . به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه ۳ ؛ میثم علی نژاد مدیر […]

اشتراک گذاری
13 خرداد 1403
181 بازدید
نویسنده : حدیث احمدی سعید
کد مطلب : 809

به گزارش رسانه  نشر تعلیم و به نقل از خبرنگار مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران در اهواز ؛ توسعه فضای سبز شهری در آیلند میانی ؛ بلوار شهید سلیمانی با کاشت درختان نخل زینتی و برهان گلی توسط منطقه۳ در حال انجام است .

به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه ۳ ؛ میثم علی نژاد مدیر منطقه۳ شهرداری اهواز در این خصوص گفت: باهدف تکمیل و بهره برداری از محورL400 آخرین محور پروژه تقاطع غیر همسطح شهید کجباف در محدوده منطقه۳، عملیات توسعه فضای سبز شهری، آماده سازی و محوطه سازی اطراف و زیرگذر این پروژه با تلاش دسته جمعی نیروهای اجرایی و فضای سبز این منطقه از شهرداری با سرعت در حال انجام و پیگیری است.

 

از صبح امروز کار کاشت بیش ار ۲۰ اصله درخت نخل تزئینی(پالما) و درختان گلدار و سازگار آب و هوای شهرمان از گونه برهان گلی توسط نیروهای فضای سبز منطقه در آیلند میانی بلوار شهید سلیمانی منتهی به کارگاه پروژه مذکور به انجام رسیده است و ظرف روزهای آتی تکمیل نیز مابقی کار خواهد شد.

 

لازم به ذکر است بطور همزمان عملیات پاکسازی محوطه پروژه تقاطع غیر همسطح شهید کجباف توسط حوزه خدمات شهری و و اجرای عملیات روکش کامل آسفالت محدوده این پروژه توسط حوزه فنی و عمرانی در دست انجام است تا در کوتاهترین زمان ممکن این محور نیز مورد بهره برداری و‌استفاده شهروندان شریف اهوازی قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *