اخبار داغ

رییس دانشگاه فرهنگیان استان عنوان کرد نیاز شدید دانشگاه فرهنگیان ‌خوزستان‌ به فضای خوابگاهی

رییس دانشگاه فرهنگیان خوزستان با اشاره به تحصیل ۶ هزار دانشجو در این دانشگاه، گفت: به فضای خوابگاهی نیاز شدید داریم؛ برای تابستان خوابگاه دخترانه بازسازی خواهد شد تا برای ابتدای مهرماه مورد استفاده قرار گیرد.   مسعود صالحی‌شبلیزی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: پیش بینی می‌شود برای مصاحبه ورودی دانشگاه فرهنگیان استان، چند […]

اشتراک گذاری
16 خرداد 1403
187 بازدید
نویسنده : حدیث احمدی سعید
منبع : نشرتعلیم
کد مطلب : 906

رییس دانشگاه فرهنگیان خوزستان با اشاره به تحصیل ۶ هزار دانشجو در این دانشگاه، گفت: به فضای خوابگاهی نیاز شدید داریم؛ برای تابستان خوابگاه دخترانه بازسازی خواهد شد تا برای ابتدای مهرماه مورد استفاده قرار گیرد.

 

مسعود صالحی‌شبلیزی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: پیش بینی می‌شود برای مصاحبه ورودی دانشگاه فرهنگیان استان، چند برابر ظرفیت و حدودا ۶ هزار نفر دعوت به مصاحبه شوند که از این تعداد حدودا ۱۷۰۰ تا ۱۸۰۰ نفر پذیرفته شوند. عموم دانشجویان پذیرفته شده در دانشگاه نیز بومی هستند.

 

وی با اشاره به وضعیت خوابگاهی دانشگاه، ادامه داد: به فضای خوابگاهی نیاز شدید داریم؛ برای تابستان خوابگاه دخترانه بازسازی خواهد شد تا برای ابتدای مهرماه مورد استفاده قرار گیرد. ظرفیت خوابگاهی دانشگاه فرهنگیان خوزستان حدودا ۴ هزار و ۲۰۰ تا ۳۰۰ نفر است.

 

رییس دانشگاه فرهنگیان خوزستان گفت: در حال حاضر حدود ۶ هزار نفر دانشجو در دانشگاه فرهنگیان در حال تحصیل هستند. البته ۱۷۰۰ مهارت آموز نیز در دانشگاه دوره می‌بینند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *