اخبار داغ

دبیرستان ۱۲ کلاسه «مارون ۴» با مشارکت شرکت پتروشیمی مارون ماهشهر افتتاح شد.

به گزارش نشر تعلیم و به نقل از خبرنگار مهر، محمد سعیدی پور ظهر امروز سه‌شنبه در آئین افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه در شهر بندر امام بیان کرد: این مدرسه در مساحت سه هزار و ۵۰۰ مترمربع ساخته شده و اعتبار ساخت آن ۱۵۰ میلیارد ریال بوده است. مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان با یادآوری اینکه […]

اشتراک گذاری
17 اردیبهشت 1403
435 بازدید
نویسنده : حدیث احمدی سعید
کد مطلب : 373
  1. به گزارش نشر تعلیم و به نقل از خبرنگار مهر، محمد سعیدی پور ظهر امروز سه‌شنبه در آئین افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه در شهر بندر امام بیان کرد: این مدرسه در مساحت سه هزار و ۵۰۰ مترمربع ساخته شده و اعتبار ساخت آن ۱۵۰ میلیارد ریال بوده است.

مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان با یادآوری اینکه آموزش در استان ۵.۲ مترمربع است، افزود: ۱۱۶ کلاس درس در بندر امام خمینی (ره) در دست ساخت است و از همه شرکت‌های فعال در این منطقه درخواست می‌شود در زمینه ساخت مدارس بیش از پیش ورود کنند.

وی افزود: بیشتر از ۷۵ درصد منابع اداره کل نوسازی مدارس خوزستان برای ساخت مدرسه از سوی خیران است و بدون حضور و کمک آنها ادامه مسیر مدرسه‌سازی در استان امکان‌پذیر نیست.

مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان، مدرسه را کانون پیشرفت و تعاملات اجتماعی اعلام کرد و گفت: برای ایجاد علاقه در دانش آموزان برای ادامه تحصیل باید فضاهای مناسبی برای تحصیل ساخته شود.

وی گفت: شرکت پتروشیمی مارون ۶۳ کلاس درس را در این منطقه کامل کرد و شرکت عملیات غیر صنعتی ماهشهر با پرداخت ۶۷۰ میلیارد ریال در تکمیل ۶۳ کلاس درس مشارکت کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *