اخبار داغ

خبر خوش برای اینتر: قانون طارمی تصویب می‌شود

 به گزارش رسانه نشر تعلیم و به نقل از “ورزش سه”، یکی از مشکلات اصلی و مهمی که باشگاه‌های حاضر در رقابت‌های سری آ ایتالیا در چند سال اخیر در بازار نقل و انتقالات با آن روبرو بودند، مسئله محدودیت داشتن در جذب بازیکنان غیر اروپایی بود که دردسرهای زیادی را برای آنها به وجود […]

اشتراک گذاری
27 اردیبهشت 1403
482 بازدید
نویسنده : حدیث احمدی سعید
منبع : ورزش سه
کد مطلب : 495

 به گزارش رسانه نشر تعلیم و به نقل از “ورزش سه”، یکی از مشکلات اصلی و مهمی که باشگاه‌های حاضر در رقابت‌های سری آ ایتالیا در چند سال اخیر در بازار نقل و انتقالات با آن روبرو بودند، مسئله محدودیت داشتن در جذب بازیکنان غیر اروپایی بود که دردسرهای زیادی را برای آنها به وجود آورده بود.

به طول مثال، اینتر مجبور بوده است که این موضوع را به صورت خاص در جذب مهدی طارمی در نظر بگیرد. این بازیکن ایرانی قرار است در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به عنوان بازیکن آزاد و به صورت رایگان به این باشگاه ملحق شود. او در تلاش بود که پیش از نهایی شدن این انتقال تابعیت کشور پرتغال را بگیرد.

اما این بازیکن ۳۱ ساله تا پیش از روز امضای رسمی قراردادش با باشگاه اینتر جزء شهروندان قاره اروپا به حساب نمی‌آید و چنین چیزی به این معناست که او یکی از سهمیه‌های بازیکنان غیر اروپایی در فهرست اینتر را پر خواهد کرد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *