اخبار داغ

تجلیل از کادر ایمنی شرکت پتروشیمی مارون

تجلیل از کادر ایمنی شرکت پتروشیمی مارون شرح خبر👇🏻     جان بر کف و دل میان آتش داری چون آتش، خاطری مشوش داری   در قحطی غیرت، آبروی شهری بگذر که تبار از سیاوش داری   روز ۷ مهرماه که مزین بنام حماسه‌سازان جان‌برکف آتش نشانی و ایمنی است، فرصتی شد که از زحمات […]

اشتراک گذاری
07 مهر 1403
43 بازدید
نویسنده : حدیث احمدی سعید
منبع : روابط عمومی پتروشیمی مارون
کد مطلب : 1531

تجلیل از کادر ایمنی شرکت پتروشیمی مارون

شرح خبر👇🏻

 

 

جان بر کف و دل میان آتش داری

چون آتش، خاطری مشوش داری

 

در قحطی غیرت، آبروی شهری

بگذر که تبار از سیاوش داری

 

روز ۷ مهرماه که مزین بنام حماسه‌سازان جان‌برکف آتش نشانی و ایمنی است، فرصتی شد که از زحمات و تلاش‌های این قشر عزیز و شجاع قدردانی شود.

امروز با حضور جمعی از مدیران ارشد شرکت پتروشیمی مارون از زحمات آتش‌نشانان و کادر ایمنی این شرکت تجلیل شد.

در این مراسم که همه ساله در روز ۷ مهر‌ماه برگزار می‌شود، مدیران شرکت پتروشیمی مارون با حضور در جمع کادر ایمنی این شرکت ضمن گرامیداشت این روز از پرسنل زحمت‌کش این بخش با اهدای گل و هدایایی دیگر تجلیل بعمل می‌آورند.

شرکت پتروشیمی مارون به لحاظ گستره وسیع بخش‌های تولیدی دارای کادر زبده، آموزش دیده و توانمند در حوزه آتش نشانی و ایمنی می‌باشد.

در این مراسم تاکید شد بی‌شک مسیر توسعه از دل محیطی امن و عاری از حوادث میگذرد و از آنجا که حادثه اجتناب ناپذیر است پس حضور عالمانه و شجاعانه نیروهای آتش‌نشانی و ایمنی بستر ساز مهمی در راه توسعه است.

مدیران ارشد شرکت پتروشیمی مارون ضمن اذعان به نقش حیاتی و بی بدیل کارکنان آتش‌نشانی و ایمنی در بخش‌های مختلف آن و در موقعیت‌های مختلفی که ایمنی را به ارمغان میاورند، این روز که نمادی برای پاسداشت این قشر عزیز هست را گرامی‌ داشتند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *