اخبار داغ

استان خوزستان: سرانه فضای آموزشی استان از میانگین کشوری کمتر است

علی اکبر حسینی محراب روز شنبه در بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان در محل گیت بوستان اهواز بیان کرد: خیران مدرسه‌ساز با انتخاب درست به حوزه مدرسه‌سازی ورود کردند و این انتخاب در نهایت منجر به تقویت نیروی انسانی تحصیل در جامعه شد. می شود. وی با بیان اینکه در کنار آموزش و […]

اشتراک گذاری
22 خرداد 1403
141 بازدید
نویسنده : حدیث احمدی سعید
منبع : نشرتعلیم
کد مطلب : 961

علی اکبر حسینی محراب روز شنبه در بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان در محل گیت بوستان اهواز بیان کرد: خیران مدرسه‌ساز با انتخاب درست به حوزه مدرسه‌سازی ورود کردند و این انتخاب در نهایت منجر به تقویت نیروی انسانی تحصیل در جامعه شد. می شود.

وی با بیان اینکه در کنار آموزش و پرورش زمینه پرورش آینده‌سازان این کشور را می‌سازند، اظهار داشت: خیران مدرسه‌ساز در ساخت فرهنگ قوی یک جامعه نیز کمک می‌کنند.

حسینی محراب ادامه داد: خیر مدرسه‌ساز میدان دار ایثار و گذشت هستند و باعث ترویج فرهنگ نیکوکاری بین اطرافیان خود و جامعه می‌شوند و خود کلاس درسی برای دیگران هستند.خیرین مدرسه ساز، حتماً با اولیا و دانش‌آموزانی که توسط آن‌ها ساخته شده‌اند به تحصیل هستند. ارتباط داشته تا ثمره کار خود را مشاهده کنید و دانش آموزان را نیز با این مسیر نورانی آشنا کنند.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش نیز در تامین اعتبار در ساخت مدرسه با خیران همکاری کند تا نیکوکاران برای ادامه کار رغبت بیشتر داشته باشند.

در ادامه این مراسم نماینده ولی فقیه در خوزستان با بین اینکه مشارکت مردمی در انتخابات پیش رو از رهبر انقلاب اظهار داشت: باید همه تلاش برای انجام دستور مقام معظم رهبری انجام شود و همه باید همدیگر را در برگزاری این انتخابات انجام دهند. دعوت کننده.

 

حجت الاسلام سید محمد نبی موسوی‌فرد با بیان اینکه یکی دیگر از اولیت‌های انتخابات، انتخاب فرد اصل است، افزود: باید فردی برای ریاست جمهوری انتخاب شود تا در ریل گذاری که شهید جمهوری برای کشور حرکت کند و خدمت‌رسانی به مردم دغدغه آن باشد.

وی در ادامه با تحسین فعالیت‌های خیران مدرسه‌ساز بیان کرد: اگر دانش‌آموزان در کلاس‌های مناسب تحصیل کنند، به همکاری خیران مدرسه‌ساز می‌پردازند.

امام جمعه اهواز با گله‌مندی از وجود مدارس نامناسب در مناطق محروم اهواز اظهار کرد: وجود مناطق محروم استان با تمام تلاش‌های انجام شده مدارسی وجود دارد که در شان مردم و دانش‌آموزان آن مناطق وجود ندارد.

نماینده ولی فقیه در توضیح مشخص کرد: دولت به تنهایی قادر به ساخت مدرسه نیست و لازم است که خیران نیز پای کار بیایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *